BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

maanantai 29. huhtikuuta 2013

 Tänään yhdellä ihmisistäni on syntymäpäivät. Minä ajattelin antaa lahjaksi itseni, mutta on hirveän vaikea kääriytyä paperiin, jos on itse sen sisällä. Onneksi paperia voi aina repiä.
Enkö olekin taitava!

Minulla on upea burman leveä ja miehekäs nenä. En oikein tykkää, kun ihmiset sanovat sitä pottunokaksi. Tietäisivätpä vaan, mitä minä ajattelen heidän nenistään. 

Veljeni Sky Walker lähtee tänään omaan kotiinsa. Minusta tulee sitten talon ainoa pentu. Onneksi osaan panna kaiken hyrskyn myrskyn, niin että tminuja tuntuu olevan kymmenen. Se olisikin aika huimaa!

Tässä minä teeskentelen antautuvani Martta-mummolle. Sepäs pesi minua eilen, kaksi hätäistä nuolaisua ja murinat jälkiruuaksi, mutta pian se taipuu minun charmini edessä.

Hitsi, Annabella-täti osaa olla aika julman näköinen.  Jos en olisi Bulle Teläsmies, saattaisin pelätä, mutta en minä jouda pelkäämään. On kiire! Minusta olisi hauska olla kaikkialla yhtäaikaa, mutta vaikka kuinka lujaa juoksisin, en ehdi. Olen havainnut, että kun ryntää johonkin paikkaan, samalla häviää edellisestä. Outoa.

Neko on jo sulaa suklaata minun ja Skyn kanssa. 

Nella-isomummo tykkää meistä, mutta jos Sky yrittää imeä, se suutahtaa. Mutta Nella  on pehmeä ja lämmin, se muistuttaa minua Isabelle-emosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti