BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

torstai 25. huhtikuuta 2013

Minä olen saartanut pesupallon nurkkaan ja vartion sitä. Maailma on tosi kiinnostava paikka, se on täynnä leluja, ja ne kaikki ovat minun. Ihan tosi! 

Isoäitini Martta ei ole maailman lempeimpiä mummoja. Tässä se murisee minulle, mutta minäpäs vähät välitän.  Joskus se pätkii minua tassulla päähän, mutta laitan vain silmät kiinni ja jatkan leikkejäni. Ehkä Marttaa ärsyttää sama juttu kuin minuakin: minun ihmiseni on hirveän huono ottamaan kuvia, paljon huonompi kuin Punapippurin äiti. Mutta onneksi minä olen niin komea ettei minusta saa kuin hyviä kuvia.

Ihmiset väittävät, että ennen meidän pentujen syntymää Annabella oli leppoisa ja sopeutuvainen kissa. Enpä tiedä uskonko, ihmiset puhuvat niin outoja muutenkin. Kerrankin ne sanoivat, että minä olen pikku rääpäle! 

Annabella seuraa minua korkealle kiipeilypuuhun ja sähisee samalla. Yhtenä päivänä minä tipahdin puusta, mutta ei käynyt mitenkään, minun lihakseni ovat terästä.

Soma-siskoni muuttaa uuteen kotiin huomenna. Soma tipahti eilen vessanpönttöön. Skykin on tipahtanut, mutta minä en. Soma on minusta tosi sievä, tyttöjen tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti