BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

 Tänään minä olen nähnyt vaikka mitä jännittävää. Seurasin saalistajan rävähtämättömällä katseella, miten printteri synnytti paperin, ja miten pikkuemännän ulkohousuista tipahteli vesipisaroita. Enkä pelännyt yhtään! Vihreä vieteri pakeni minua henkensä edestä, mutta kuin punainen nuoli kiisin sen perässä ja nappasin sen, tietysti.
Vessapaperi antautui lopulta pitkän uuvutustaistelun jälkeen

Veljeni Sampo ja minä osaamme hypätä melkein taivaaseen. Joskus olen niin iso, että pyydystän auringon!

Hiukan huolettaa, mikä mustavalkoinen otus hautoo mielessään. Sanovat, että se haluaa leikkiä minun kanssani, mutta harkitsen vielä otanko tarjouksen vastaan. 

Tämä on minun kaikista huRRRjin tyylini! 

Asiaa harkittuani päätin ottaa leikkitarjouksen vastaan.

Olen tarkka poika puhtauden kanssa, äitini Isabelle opetti sen minulle. Isabelle kuurasi minua joka puolelta ja motkotti, jos rinnuksilla tai peräpäässä oli roiskeita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti