BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Onnea kaksivuotiaat!

Kissmollin kolmas pentue täyttää tänään kaksi vuotta. Onnea! Minä, Burre, onnittelen erityisesti äitiäni Isabellea. Onnea äiti, siitä että synnyit ja siitä että sait minut!

Eivät nämäkään jaksaneet napottaa suorassa poseerausrivissä. 

Nomi-eno asuu nykyään Vantaalla Nuppu-rexin kaverina ja suuresti rakastettuna lemmikkinä.

Matriarkka Sofia, musta kotikissa, eli lähes 22-vuotiaaksi. Sofia nuuhkaisee ystävällisen välinpitämättömästi viikon ikäistä pentua. Ihmiset sanovat, että Sofia oli heille viisas kumppani, uskollinen ystävä, joka jakoi elämän myrskyt ja tyvenet ja piti nuoret burmat valtikkansa alla.

Annabella-täti on nykyään International Champion, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Ihmiset sanovat, että ehkä minäkin menen näyttelyyn. Ainakin Metti ja Sampo menevät. Mutta sitten ne sanovat, että minä olen hilveän töpö, mutta en voittaja-ainesta. Mutta olenhan minä! Minä voitan kaikki kilpailut! Urheilukilpailut, kauneuskilpailut, päässälaskukilpailut, talent-shown, euroviisut ja jääkiekon maailmanmestaruuden. Nih.

Annabella on unohtanut, että oli joskus pieni. Etummaisena kurkistelee Jaava-täti, joka kuulemma suhisee veljelleni Sampolle. Seuraava on Annabella, sitten äitini Isabelle, Nomi ja Jura. Jura on aivan hurmaantunut Sampoon ja pitää sitä omana hauskana lelunaan.

Lapset nukkuvat tonttulakissa. Nomi-eno rakastaa tonttulakkien löylyttämistä. Onhan se ymmärrettävää, tonttulakit ovat hirveän vaarallisia. Onneksi Nomi-eno pitää ne kurissa.

Jura-eno näyttää leijonanpennulta. Jura on kamalan iso nykyään! Minä aion yhtä isoksi, vaikka ihmiset sanovat että minä saatan jäädä pieneksi. Sehän nähdään.

Minusta tulee yhtä hurja kuin Nomista. Nomi ajaa giganotosauruksen pois. Luulen, että Nomi tappoi dinosaurukset sukupuuttoon. 

1 kommentti:

  1. Onnea!

    As you say, Jura is playing with Sampo to celebrate his birthday and Jaava is being a...girlcat.

    VastaaPoista