BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Moi! Minä olen BuRRRRRRe, 12 viikkoa vanha

 Minun pitää korostaa ärriä, koska olen BuRRe enkä mikään Bulle Hilmuinen, kuten kotiväkeni minua itsepäisesti nimittää. Kun ihmiset näkevät minut, he unohtavat, miten ärrä sanotaan. Outoa. Minä olen jo iso poika, ikää tänään 12 viikkoa, ja painan hilmuis... hiRmuisesti. Yli kilon! Aion ruveta bloggaajaksi.
Tässä on äitini Isabelle pentuna. Hänet pitää esitellä, sillä tähän asti äiti on ollut tärkein henkilö elämässäni.  Mutta äiti muutti pois siskoni Metin kanssa. Äiti alkoikin olla aika kiukkuinen, ei antanut edes lutkuttaa maitoa. Onneksi kakkosmami, vaikkakin ihminen, on täällä. 

Äitini Isabelle on minusta kaunein olento maailmassa.



Minulla on kolme veljeä ja kaksi siskoa. Tykkään niistä kaikista, niitten kanssa on mahtava painia ja hippastella ja nukkua kasassa. Minä olen tässä kaikkein pisin, katsokaa vaikka! 

Olin hurjan pieni syntyessäni, vain 54 grammaa. Olin niin pieni, että meinasin kuolla. Äiti hoiti minua kovasti, mutta sisarukset tönivät minut pois maitotiskiltä. Mutta minäpä en antanut periksi. Minua piti pistellä neulalla monta kertaa. Se oli inhottavaa, ja vikisin niin kovaa että äitini Isabelle suuttui eläinlääkärille ja meinasi raadella hänet. Minulla on huRRRRja mami! Äiti ei ole vieläkään antanut anteeksi lääkäritädille. Mutta minä taisin jäädä henkiin hänen ansiostaan. Minä tykkään olla hengissä.

Kakkosmami syötti minulle maitoa pikkuisella ruiskulla. Aluksi en tykännyt siitä, mutta opin kyllä imemään maitoa ruiskustakin ja juoksin aina kakkosmamia vastaan kuullessani hänen lähestyvän.

Äitini Isabelle vei minut pesään heti ruokinnan jälkeen.

Meillä asuu kolme ihmistä. Ne tykkäävät minusta hilmu... hirmuisesti. Minäkin tykkään minusta ja tykkään minä niistä ihmisistäkin. Mutta ei ole ihan varma tykkäänkö tämän talon aikuisista kissoista. Ne sihisevät ja murisevat minulle. Mutta minäpä pörhistelen takaisin. Puffff!

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa Burre!

    Now, it is important you learn English as our Äiti is not clever and cannot speak Finnish, and she cannot pronounce BuRRe! But she will be seeing you to take photos. But we wanted to know if there was any possibility you could keep your brother Sampo with you - we are sure you would like to play with him and together you could tease all your girlcat relatives. Otherwise he comes here on Friday. Pöh.

    Blogging is greta fun and we look forward to reading about your adventures!

    VastaaPoista
  2. Nice to meet you, Punapippuri! Does ypur human call you Punapippuli? No? Then she is clever! yOur Äiti can use her soft "r" with me, but I am not Bulle. My humans must think that I am a baby or a cute kitten or something. Odd.

    Yes we can keep Sampo.

    VastaaPoista