BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Puolivuotias!

Minulla on tänään merkkipäivä. Synnyin puoli vuotta sitten. Meillä oli juhlat, joihin osallistuivat myös ruskeat veljeni Sampo ja Sky. Hitsi, minun pitäisi syödä enemmän ja ilmoittautua kuntosalille lihasmassaa rakentamaan, koska olen pienempi kuin veljeni. Jopa minä näen sen. Mutta ei hätää, kyllä minä tästä muhkistun.
Kaunis siskoni Metti kotonaan kiipeilypuussa. Olen Metistä hyvin ylpeä.

Kunto-ohjelmani voisi alkaa vaikkapa ruohonkorren saalistuksella.

Vieterillä nyrkkeily ei onnistu ihan joka pojalta.

Olen minä kuitenkin hyttystä isompi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti