BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

torstai 4. heinäkuuta 2013

Bulle - äh, eikun BuRRe täällä!

Minäpä karkasin taas! Vaivihkaa olen suurentanut yhtä cation verkon silmukkaa, ja koska olen notkea ja taipuisa kuin keitetty spagetti (ja paljon paremman näköinen, tietenkin) kiemurtelin itseni aidan toiselle puolelle. Vapaus oli kuitenkin aika tylsää, enkä viitsinyt karata kahta metriä kauemmas. Kotona on niin kivaa. Nyt ihmiset ovat tukkineet aidan aukon, mutta ei se haittaa. Teen uuden, jos minua huvittaa karata vielä kerran. Ihmiset sanovat etten kovin kauaa pysty ähräytymään silmukoiden läpi, koska kasvan niin nopeasti, ja onkin totta, että pian minulla on hil... siis hiRRRmuiset lihakset!

Olen kuulemma hullunkurisen näköinen littaantuessani vaanimisasentoon ja hytkyttäessäni takapuoltani. No joo - minusta ihminen olisi paljon hassumman näköinen vastaavassa tilanteessa. Ihmiset on hul.. huRRjan rumia. Mutta ei se haittaa, minä tykkään rumistakin jos ne vaan on kivoja.

Joskus pelaan iipädillä. Katsokaa, olen takonut jo 300 pistettä. Yli vuosi sitten kuollut Sofia-kotikissa oli Game for Cats-pelissä aivan lyömätön: yli kaksikymppisenä se saalisti kymmeniätuhansia pisteitä. Minä saalistan tietokoneelta myös kirjaimia ja kaikkea muutakin välkkyvää ja liikkuvaista, mutta se on tylsää, kun ihmiset väittävät minun sotkevan. En minä sotke! Minä saalistan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti