BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Minä, Burre, näyttelytähti

http://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/burre-valmiina-kempeleen-kissanayttelyyn/8013/

Minä pääsin lehteen! Minusta otettiin kuvia ja haastateltiin Kalevaan ja tässä tulos: huRRRjan hieno!

Olin näyttleyssä kuin kotonani, kuljin sylistä syliin, kehräsin ja hurmasin. Menin ensimmäiseksi värintarkastukseen ja kaksi tuomaria tutki minua hetken. Ei epäilystäkään: olen punainen. Myöhemmin menin uudelleen arvioitavaksi ja oi, miten hurmasin kaikki. Olen lupaava nuori mies, jolla on upea turkki, intensiivinen silmien väri ja hurmaava luonne. Höh, tietysti, ei sen tietämiseen mitään tuomaria tarvita. Olen kuulemma täysin paneelitasoa, mitä se ikinä tarkoittaakaan, vaikka tällä kertaa sinne meni minun sijastani kaunis ocicat-pentu. Ei haittaa.

Siskollani Metillä meni vielä paremmin. Metti oli Best in Show ja tuomari meni Metin edessä melkein polvilleen. Metti ei ottanut näyttelyä yhtä rennosti kuin minä, mutta puski kyllä tuomareita ihan riittävästi. Sampo ja Sky, ruskeat veljeni, saivat myös oikein hyvät arvostelut. Annis oli pahalla päällä mutta sai silti serttinsä sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja minun kasvattajani, Kissmollin, oli kategorian III paras kasvattaja.

1 kommentti: