BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Uutta, vanhaa ja jotain sinistä

Siskoni Soma ja minä, BuRRe, silloin kerran nuoruudessamme.  Oi niitä aikoja!

Veljeni Sky ja Sampo, siskoni Metti, tätini Annabella ja minä, Burre, olemme tavattavissa Kempeleen kissanäyttelyssä  6.-7.7. Pöljät ihmiset eivät olekaan varmoja, olenko minä punainen vai creme, ja menen näyttäytymään tarkistusluokkaan. Minulle on aivan sama mitä väriä olen. Olen parasta väriä. 

Minä pienenä. Nyt olen jo viisi kuukautta vanha.

On ollut kuumaa, ja minä loikoilen päivät pitkät kissa-aitauksessa. Minä rakastan aurinkoa. Tänään satoi, ja minä komensin ihmistäni laittamaan sateen kiinni ja säätämään aurinkoa isommalle.

Martta-mummo on tulinen tyttö!

1 kommentti: