BURMANKISSAN PENTUJA!

Burmankissan pentuja!
IC Kissmollin Annabella, BURj, ja Korennon Omar, BURd, saivat 11.11.2014 viisi kaunista pentua: kaksi punaista poikaa, cremen pojan, lilan pojan ja lilakilpikonnatytön. Kaikki pennut ovat varattuja.
Tiedustelut:
kativlkm@gmail.com
040 7214503

lauantai 29. kesäkuuta 2013

Momo, Neko ja Annabella

Tässä Momo, josta puhuin! Momo on Japanin chin, pieni, hassu höppänä. Momo ja minä ollaan maailman hyväntuulisimmat kaverukset.

Neko on isoisoisäni.  Nella- ja Martta-mummot kiusaavat Nekoa, mutta jos cation ulkopuolella kävelee vieras kissa, mummot luikkivat kiireesti sisälle ja Neko hurjistuu pörhöiseksi leijonaksi. Minä ihailen Neko-vaaria, ja isona minäkin osaan ajaa naapurin kollit tiehensä ja pissata verhoihin auringon kokoisia pallukoita. 

Annabella eli Annis. Annabellasta tulee ehkä ensi vuonna emo, kunhan sen sulhaspoika kasvaa aikuiseksi. Se on jopa pienempi kuin minä! Imee vielä tissiäkin. Mutta en saa kuulemma vielä kertoa, kuka Anniksen sulhanen on.

Hei, nyt Annis huomaa jotain!

Se on lentävä kaisla! Äkkiä kiinni, minä kannustan taustalla.

Hitsi, Annis on taitava. Täytyy myöntää, että hyppääjänä se on minua  parempi, mutta minäpä osaan kehrätä lujempaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti